¿CÓM AUGMENTAR ELS INGRESSOS DEL MEU CLUB DE KORFBAL?
La Federació Catalana de Korfbal va organitzar el passat 23 de gener el
primer taller de treball: ¿CÓM AUGMENTAR ELS INGRESSOS
DEL MEU CLUB DE KORFBAL?
En aquest taller es van presentar diferents conceptes clau del Marketing on-line:
prosumers, Marketing viral, gamificació, gestió dela confiança,.. però
sobretot, es van presentar els següents productes, orientats a que els clubs
els puguin implantar:
1. Botiga ON-LINE. Com implantar una botiga on-line sense cap inversió
pel Club.
2. JO SÓC SOCI: producte destinat
a augmentar e valor de la quota de soci, tractant el soci com a
micropatrocinador per tal d’augmentar le nombre de socis del club sense
necessitat de ser jugadors / pares.
3. PATROCINI SOCIAL ROI: producte de patrocini basat en la utilització de
la interacció en les xarxes socials per generar retorn en la inversió del patrocinador.
4. CLUB ADOLESCENT: programa esportiu de lleure pels adolescents orientat
a fomentar la salut, educació i ocupació dels joves
Atlas Sport Consulting us conviden a la sessió de treball dirigida per Óscar Garcia,
director de Atlas Sport Consulting.
La sessió va ser
dirigida per Òscar Garcia Figueras (@ogaatlas) director d’Atlas Sport Consultig
i va comptar amb la presència dels clubs: Vallparadís, Montcada, Lloret, així
com membres de la Federació.
Es pot consultar
el contingut de la sessió de treball a: http://prezi.com/mzhx3wxu44zu/?utm_campaign=share&utm_medium=copy
Iguament s’ha
creat una revista digital per seguir els continguts: http://flip.it/HpAu7
Comentarios
Publicar un comentario