DE L'ECONOMIA OFF-LINE A L'ECONOMIA DE LA INTERACCIÓ
¿Com transformen aquestes dues imatges el sistema esportiu?
De la corva vermella a la corva blava
SPORT-LOVER
SPORT-LOVER: DEL SERVEI A L'EXPERIÈNCIA
La irrupció de les TIC en la pràctica
esportiva transformen l'esportista federat, abonat-soci, esportista free en un
nou practicant interconnectat: el "sport-lover interactiu".
Característiques
del "sport-lover interactiu":
1. ESPORT
A FEMENÍ. Irrupció de forma massiva de les dones en la pràctica esportiva.
2. DREAM.
Davant d'una nova pràctica esportiva, esdeveniment, .., abans de decidir si el
consumeix, la visualitza i es visualitza, analitza si aquesta nova pràctica o
esdeveniment encaixa en els seus desitjos.
3. BOOK.
Si la reserva o procés d'inscripció no és on-line, no existeix. No s'entén que
la reserva no sigui on-line. Si tot l'oci i altres serveis ja es reserven de
forma on-line per què no els serveis esportius.
4. PRÀCTICA.
El temps de pràctica es converteix en una inversió en la qual és necessari
obtenir la garantia d'un resultat. L'aportació de dades que mesurin el
rendiment i la millora, cada vegada més es valora com un element que afegeix
més valor al servei esportiu.
La pràctica no només és presencial sinó
també virtual.
5. SHARE.
La socialització de la pràctica no només es produeix de forma presencial sinó
també de forma virtual, i a més amb capacitat d'influir, de crear opinió i
noves pràctiques i coneixement
DE LA CORVA VERMELLA A LA CORVA BLAVA
La transformació de l'esportista en un "sport-lover interactiu"
obliga a totes les organitzacions esportives a repensar els seus processos de
treball i serveis per passar de la línia vermella, un model de gestió de
l'organització on, no hi ha interacció, no és possible connectar amb els
sport-lovers mitjançant els canals on-line, a la línia blava, això és una
organització que:
1. Produeix continguts on-line.
2. Està preparada perquè els seus serveis es puguin
reservar de forma on-line.
3. Augmenta l'atenció personalitzada.
4. Genera dades.
5. Genera models de participació esportiva no presencial,
no cal coincidir tots els integrants del grup en el mateix espai, temps, sinó
que ja es pot participar competir des de diferents localitzacions i en moments
diferents.
6. Facilita la socialització també a través dels mitjans en
línia.
Aquesta organització "òptima" centra els seus
esforços a afegir més valor als seus
serveis esportius per a transformar-los en una experiència això és:
1. Implanta metodologies en els seus serveis esportius que
augmenten l'atenció personalitzada.
2. Fer sentir als clients ciutadans com un esportista d'alt
rendiment.
3. Genera objectius reptes significatius per als seus
clients.
4. Utilitza les TIC per obtenir dades de millora del seu
rendiment i realitzar feed-back.
5. SHARE. La socialització de la pràctica no només es
produeix de forma presencial sinó també de forma virtual, i a més
amb capacitat d'influir, de crear opinió i noves pràctiques i coneixement
Atlas Sport Consulting centra els seus projectes en ajudar a les
organitzacions esportives en passar de la línia vermella a la línia blava, de
l'economia off-line a l'economia de la interacció, implantant projectes com:
§ Segell de
Qualitat: Definició del model òptim important del sistema esportiu local i
al seu torn generar una oficina per donar suport a les entitats locals perquè
la seva capacitat de gestió s'aproximi al model definit pel segell de qualitat.
§ Wellness
city: Campanya constant de promoció dels hàbits de vida saludable i
actius implantant una estratègia de gamificació de l'esport.
Vídeo de presentació del
projecte Gamification World Conference: https://www.youtube.com/watch?v=WE6P2RUW4O8
Descripció del projecte: http://ogarciatacticsports.blogspot.com/2017/01/como-hacer-felices-los-ciudadanos.html
§ Booking
Oferta Extra-escolar. exemples:
Escola Esportiva Social
Cornellà
El mes de juliol de 2018 Atlas Spot Consulting presenta el seu nou
gran projecte:
Web destinada a automatitzar el procés de reserva ocasional de les
instal·lacions esportives per via on-line.
Aquest web permet a l'usuari final:
§ Buscar
les instal·lacions.
§ Compara-les.
§ Reservar
les hores disponibles.
§ Pagar
la reserva de l'espai escollit.
Booking Sports Facilities té com a objectius:
1. Facilitar la recerca i reserva d'espais esportius per a
l'usuari final.
2. Augmentar els ingressos dels gestors d'instal·lacions afegint
més valor al servei de lloguer d'espai esportiu automatitzant la seva reserva,
sense instal·lar cap programari, de forma ràpida i a cost per instal·lació com
a màxim de 423,50 (iva inclòs) a l'any.
Descripció de la modalitat d'abonament Premium (el preu està en
funció del nombre d'instal·lacions) o bàsic (cus 0 euros)
Comentarios
Publicar un comentario