DE L'ECONOMIA OFF-LINE A L'ECONOMIA DE LA INTERACCIÓ



¿Com transformen aquestes dues imatges el sistema esportiu?
De la corva vermella a la corva blava

SPORT-LOVER




SPORT-LOVER: DEL SERVEI A L'EXPERIÈNCIA


La irrupció de les TIC en la pràctica esportiva transformen l'esportista federat, abonat-soci, esportista free en un nou practicant interconnectat: el "sport-lover interactiu".

Característiques del "sport-lover interactiu":

1. ESPORT A FEMENÍ. Irrupció de forma massiva de les dones en la pràctica esportiva.

2. DREAM. Davant d'una nova pràctica esportiva, esdeveniment, .., abans de decidir si el consumeix, la visualitza i es visualitza, analitza si aquesta nova pràctica o esdeveniment encaixa en els seus desitjos.

3. BOOK. Si la reserva o procés d'inscripció no és on-line, no existeix. No s'entén que la reserva no sigui on-line. Si tot l'oci i altres serveis ja es reserven de forma on-line per què no els serveis esportius.

4. PRÀCTICA. El temps de pràctica es converteix en una inversió en la qual és necessari obtenir la garantia d'un resultat. L'aportació de dades que mesurin el rendiment i la millora, cada vegada més es valora com un element que afegeix més valor al servei esportiu.
La pràctica no només és presencial sinó també virtual.

5. SHARE. La socialització de la pràctica no només es produeix de forma presencial sinó també de forma virtual, i a més amb capacitat d'influir, de crear opinió i noves pràctiques i coneixement

DE LA CORVA VERMELLA A LA CORVA BLAVA

La transformació de l'esportista en un "sport-lover interactiu" obliga a totes les organitzacions esportives a repensar els seus processos de treball i serveis per passar de la línia vermella, un model de gestió de l'organització on, no hi ha interacció, no és possible connectar amb els sport-lovers mitjançant els canals on-line, a la línia blava, això és una organització que:


1. Produeix continguts on-line.
2. Està preparada perquè els seus serveis es puguin reservar de forma on-line.
3. Augmenta l'atenció personalitzada.
4. Genera dades.
5. Genera models de participació esportiva no presencial, no cal coincidir tots els integrants del grup en el mateix espai, temps, sinó que ja es pot participar competir des de diferents localitzacions i en moments diferents.
6. Facilita la socialització també a través dels mitjans en línia.

Aquesta organització "òptima" centra els seus esforços a afegir més valor als seus serveis esportius per a transformar-los en una experiència això és:

1. Implanta metodologies en els seus serveis esportius que augmenten l'atenció personalitzada.
2. Fer sentir als clients ciutadans com un esportista d'alt rendiment.
3. Genera objectius reptes significatius per als seus clients.
4. Utilitza les TIC per obtenir dades de millora del seu rendiment i realitzar feed-back.
5. SHARE. La socialització de la pràctica no només es produeix de forma presencial sinó també de forma virtual, i a més amb capacitat d'influir, de crear opinió i noves pràctiques i coneixement



Atlas Sport Consulting centra els seus projectes en ajudar a les organitzacions esportives en passar de la línia vermella a la línia blava, de l'economia off-line a l'economia de la interacció, implantant projectes com:

§        Segell de Qualitat: Definició del model òptim important del sistema esportiu local i al seu torn generar una oficina per donar suport a les entitats locals perquè la seva capacitat de gestió s'aproximi al model definit pel segell de qualitat.

§        Wellness city: Campanya constant de promoció dels hàbits de vida saludable i actius implantant una estratègia de gamificació de l'esport.
Vídeo de presentació del projecte Gamification World Conference: https://www.youtube.com/watch?v=WE6P2RUW4O8
Web del projecte: http://wellnesscities.com/
Exemple de projecte implantat: http://www.tenerifeislaactiva.com/  (Cabildo de Tenerife)

§         Booking Oferta Extra-escolar. exemples:
Escola Esportiva Social Cornellà



El mes de juliol de 2018 Atlas Spot Consulting presenta el seu nou gran projecte:





Web destinada a automatitzar el procés de reserva ocasional de les instal·lacions esportives per via on-line.

Aquest web permet a l'usuari final:

§       Buscar les instal·lacions.
§       Compara-les.
§       Reservar les hores disponibles.
§       Pagar la reserva de l'espai escollit.

Booking Sports Facilities té com a objectius:

1. Facilitar la recerca i reserva d'espais esportius per a l'usuari final.

2. Augmentar els ingressos dels gestors d'instal·lacions afegint més valor al servei de lloguer d'espai esportiu automatitzant la seva reserva, sense instal·lar cap programari, de forma ràpida i a cost per instal·lació com a màxim de 423,50 (iva inclòs) a l'any.


Descripció de la modalitat d'abonament Premium (el preu està en funció del nombre d'instal·lacions) o bàsic (cus 0 euros)











Comentarios

Entradas populares